my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

maanantai 28. helmikuuta 2011

I'm aliiiiive!!!

Hei hei ihanat lukijani. En ole jättänyt tätä blogia enkä unohtanut! Olen odottanut vain oikeaa hetkeä että pääsen kirjoittamaan. Olen ollut Kemissä ja tehnyt cosplay pukua, kiirettä ollut. Mutta nyt on todellakin kirjoitettava aja näytettävää... Aloitetaan siis näistä mitkä sain Kemistä!

Nämä keltaiset pillihousut sain Kemistä, ystäväni Rousuke lahjoitti ne kaapistaan. Mutisin hänelle että sellaiset pitäisi saada ja hän halusi omistaan eroon. Tiedän että varmana pari vuotta sitten oliisn mielummin hypännyt kaivoon kuin käyttänyt keltaista..Mutta hei, evoluutio!




 




Okei, tätä laukkua en Kemistä hankkinut. Mutta kemiä varten hankin sen. Tarvitsin jonkun ison olkalaukun junaa varten johon mahtuu kaikenlaista mitä ei halua tunkea matkalaukkuun. 3e kirpparilta, ruusun itse lisäsin.















Tämän punaisen rannekorun sain myös Rousukelta, koska hänelle se on kuullemma liian tyttömäinen. Ja minä vedän useinmiten enemmän naisen tyyliä kuin miehekästä, ja rakastan somisteita. Rakastan tätä rannekorua, kiitos Rousuke!

















Rousuken lahjominen ei loppunut siihen. Tästä korusta hän puhui aikaisemmin jo että voisi antaa minulle, liian tyttömäinen.. Siitä puuttuu yksi timantti, mutta enköhän minä sellaisen osa akorvata jotenkin. Hän sai tämän tulijaiskesi japanista ystävältään. Just soooooooo prettyyy<3

















 Jep....Rousuke lahjoi minut pilalle. Itseasiassa tämän sain vaihtokaupassa, hän rakasti minun puseroani joka oli harmaa ja siinä oli pääkalloja..ja minä en tuntenut sitä juuri itsekseni. Joten vaihdoimme. ja kappas, molemmat paidat ovat samasta liikkeestä. Gina tricot.  Tässä on linkki muuten ystäväni blogiin,  menkää sinne tervehtimään http://rousuke.blogspot.com/ <3
 Okei, nyt seuraava vaihe. Tämän punaisen korun löysin kirpparilta yhdellä eurolla. Mutta tämän pöllökorun sain myöhäiseksi synttäri/joululahjaksi Hatterilta, minun rakkaalta Ähtäri ystävältä! Tapasimme lauantaina hartsimiitissä niin tämä tuli yllätyksenä. Jos ette sattuneet tietää vielä, rakastan pöllöjä.












Tänäään äitini kai pimahti... Hän lahjoitti minulle 20e ...menin siis alennumyynteihin. Löyson tämän mekon gina tricosta 5eurolla. En koskaan ajatellut käyttää ihonsävyisiä vaatteita, mutta jotenkin tämä vain isuti päällä ihanasti ja se on mukava! Sopii juhlavaan menoon ja arkisempaan.  Riippuen asusteista.












Ja kengistä.. tässä keimailen peilin edessä mustilla ja vaaleilla korkkareilla. Ja ei, minulla ei ollut pissahätä tässä vaiheessa. Peili on vain matalalla.





Kevät on tulossa joten piti hankkia paksut sukkahousut, että voi alkaa leikkiä hameillakin. Myös söpöt sukat lähti mukaan.













Tässä kaikki tällä kertaa..ciao!






1 kommentti:

  1. awwee ole hyvä vain mussukka :3 ♥ ihana toi mekko sopii sulle *w* Lahjon sua taas toukokuussa!

    VastaaPoista